HOT NEWS
Untuk pendaftaran: Sila hubungi Tn Hj Mohd Ghazali bin Hj Anuar di talian 0176898958 @ Tn Hj Kamal Ariffin di talian 014-2621913

Thursday, February 16, 2012

Pesanan & ingatan daripada pihak MPS

Thursday, February 16, 2012
Selasa, 14 Februari 2012. Sinar Harian

Seperti yang dilaporkan melalui akhbar Sinar baru-baru ini, pihak admin ingin mengambil kesempatan untuk mengingatkan tuan/puan yang menjalankan perniagaan di presmis berhampiran lot kedai medan selera Tasik Putri supaya dapat memberi kerjasama dapat berpindah atau menyertai program komuniti perniagaan di Medan Selera Tasik Putri. 

Sebenarnya ianya lebih menjamin keuntungan dan kebersihan premis selain mendapat permit tetap daripada pihak MPS sendiri dan tiada berlakunya unsur menyalahgunakan permit penjaja sebelum ini. Selain itu, ianya membantu golongan bumiputra khususnya mengembangkan perniagaan mereka dengan lebih sistematik di samping menjana ekonomi ke arah yang lebih baik. 

Adalah diharapkan sekali, agar pihak berkenaan dapat menyahut seruan ini demi memastikan penggemblengan tenaga bumiputra memajukan lagi sektor perniaagaan berasaskan makanan lebih meningkat. Seterusnya dapat menjana ekonomi ummah.

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates